מה אומרים עליי
ביקורות שמדברות בעד עצמן
דברים שאנשים בחרו לשתף אחרי התהליך — בכנות ובפתיחות.
אני ממליץ בחום על הפסיכותרפיסט גיא אבני, גיא הביא אותי ממקום קשה מאוד של התקפי חרדה יומיומיים ורגשות שליליים בעוצמה גבוהה מאוד כתוצאה מהדברים שעברתי למצב של לא רק של הקלה מנטלית וריגשית אלא גם התפתחות שלעולם לא חשבתי שאגיע אליה.
בוקר טוב 😊 ההמלצה של גלי: חוויתי התאמה מושלמת למטפל גיא אבני.
הגענו כזוג, בעלי במצב פסיכוטי כבד ולא מאוזן.
|ברגישות גיא הצליח להגיע מילולית וגם לשכנע אותו להתחיל טיפול תרופתי, 5 שנים היינו בסל אינסופי ללא תקווה ועם גיא זכינו בניצוצות שלח תקווה כבר מהפגישה הראשונה.
היום מצבו מאוזן, ההתקף הפסיכוטי נרגע וגם כל המשפחה. למדנו להגיב אליו באופן מותאם, גם אני כבת זוג וגם הילדים בנינו מערכת יחסים בריאה שבונה את החלמתו, הצלחתי לצאת מההשלכות של המחלה בזכות טיפול זוגי ברגישות וחוכמה.
אנחנו חושבים חיובי ומתנהגים בהתאם, המון עצות מקצועיות איך לבנות חיים חדשים עם מינימום תסכול.
הגענו לגיא אחרי חיפושים של נקודות רוגע...זכינו לקבל הסבר מקצועי, יחס אנושי ומכיל, זכינו להרגע ולהבין שהשד לא כל כך נורא והצלחנו לעבור את המגבלת חשיבה " מה מקולקל אצלינו...".סיימנו טיפול עם כוחות, עם ארסנל של כלים להתמודדות, עם תקווה שנצליח להשאר חזקים גם כשהפחד עוטף.
תודה ענקית על הכל.
כל הביקורות הן אנונימיות ומוצגות בהסכמת המשתתפים. הפרטיות שלך חשובה לנו.
מוכנים לצעד הבא?
הדרך לשינוי אמיתי מתחילה בשיחה אחת. בין אם אתם מחפשים ליווי טיפולי אישי, הרצאה מקצועית לארגון שלכם, או סדנה שתפתח פרספקטיבות חדשות — אני כאן להקשיב ולהתאים מענה שמדבר אל הצורך האמיתי.
צרו קשר