מה אומרים עליי

ביקורות שמדברות בעד עצמן

דברים שאנשים בחרו לשתף אחרי התהליך — בכנות ובפתיחות.

אני ממליץ בחום על הפסיכותרפיסט גיא אבני, גיא הביא אותי ממקום קשה מאוד של התקפי חרדה יומיומיים ורגשות שליליים בעוצמה גבוהה מאוד כתוצאה מהדברים שעברתי למצב של לא רק של הקלה מנטלית וריגשית אלא גם התפתחות שלעולם לא חשבתי שאגיע אליה.
גיא לא רק נתן לי כלים להשתחרר מהטראומה ולהתגבר על המשקעים, אלא גם נתן לי כלים לנוע קדימה, למצוא את עצמי ולהתפתח מנטלית ורגשית.

בכל פעם שנתקפתי לרגשות שליליים או מצוקה כלשהי, ידעתי שבמפגש הבא גיא ייתן לי את הפתרון האולטימטיבי והדרך להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר.
הוא תמיד נתן לי את התחושה שיש למי לפנות ושיש אוזן קשבת וכתף תומכת ושהוא לא רק פסיכותרפיס מקצוען אלא גם בנאדם מדהים, גיא הוא לא אחד שמסיים מפגש ומפגין חוסר התעניינות עד המפגש הבא אלא ממש מלווה אותך לאורך כל הדרך גם בין המפגשים והוא ממש שימש לי בתור המקום הבטוח לפרוק את שעל ליבי.

 לאחר כל מפגש יצאתי ממנו עם תובנות מדהימות וממש פרספקטיבה חדשה ובריאה יותר. הרגשתי שכל מפגש מביא אותי 1000 צעדים קדימה בדרך לריפוי המנטלי שהייתי כל כך זקוק לו.
הוא תמיד היה אוזן קשבת, נתן את המילים הנכונות וגרם לי להרגיש שהוא כאן בשבילי בכל מצוקה ובכל מפגש. בכל פעם שהייתה לי מצוקה, ידעתי שגיא ייתן לי את התשובה שתפתור את הבעיה ותדריך אותי כיצד להתמודד עמה.
לסיכום, גיא הוא פסיכותרפיסט יוצא דופן שעזר לי רבות בתקופה קשה בחיי, ואין לי ספק שהוא יכול לסייע גם לאחרים באותה מידה.

מטופל

הגענו לגיא אחרי חיפושים של נקודות רוגע...זכינו לקבל הסבר מקצועי, יחס אנושי ומכיל, זכינו להרגע ולהבין שהשד לא כל כך נורא והצלחנו לעבור את המגבלת חשיבה " מה מקולקל אצלינו...".סיימנו טיפול עם כוחות, עם ארסנל של כלים להתמודדות, עם תקווה שנצליח להשאר חזקים גם כשהפחד עוטף.
תודה ענקית על הכל.

נ.ש. משתתפת בסדנה

כל הביקורות הן אנונימיות ומוצגות בהסכמת המשתתפים. הפרטיות שלך חשובה לנו.

מוכנים לצעד הבא?

הדרך לשינוי אמיתי מתחילה בשיחה אחת. בין אם אתם מחפשים ליווי טיפולי אישי, הרצאה מקצועית לארגון שלכם, או סדנה שתפתח פרספקטיבות חדשות — אני כאן להקשיב ולהתאים מענה שמדבר אל הצורך האמיתי.

צרו קשר